verhuur

In de Kunstkerk zijn 3 ruimtes te huur voor zakelijke of privé-evenementen. Denk hierbij aan een vergadering, presentatie, seminar, borrel, bruiloft, jubileum, private-dinner of andere gewenste invulling.

De locatie is goed bereikbaar in het historische stadscentrum van Dordrecht. De modern gerenoveerde kerk is uitgerust met alle faciliteiten en ons catering en productie team staat klaar om bijzondere evenementen te organiseren.

De drie ruimtes hebben een capaciteit van 10 tot 200 personen en zijn afzonderlijk of in het geheel te huur, een hele dag of per dagdeel. Het afhuren van de Kunstkerk kan alleen buiten de openingstijden. Tijdens openingsuren is de Kunstkerk altijd publiekelijk toegankelijk.

De verhuur van de Kunstkerk als evenementenlocatie maakt het mogelijk om bijvoorbeeld een borrel of workshop te organiseren in een uniek decor in een inspirerende omgeving en draagt direct bij aan de culturele programmering en doelstellingen van de Kunstkerk. De inkomsten van de verhuur worden volledig gestoken in de culturele programmering. Stichting Kunstkerk heeft hierbij geen winstoogmerk.

Event organiseren op een bijzondere locatie? En daarmee bijdragen aan de kwaliteit van de programmering van de Kunstkerk?

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden en neem contact op met onze event planner via het aanvraag formulier.

catering
faciliteiten
bereikbaarheid
prijzen
high tea

aanvraag

Neem vrijblijvend contact op met onze event planner voor de aanvraag van een event.

bedankt
onze event planner neemt zsm contact met je op
Oeps! Er ging iets mis, probeer het later opnieuw.

prijzen

Kerkzaal
Glazen aanbouw achterkant
Glazen aanbouw zijkant

schoolbezoek

De Kunstkerk staat open voor bezoek van scholen en samenwerkingen met culturele en educatieve instellingen.

Heb je een vraag over een bezoek met je school of een samenwerking?

Neem dan contact op met ons.