Vrienden
van
Kunstkerk

Stichting de Kunstkerk is een algemeen nut beoogde instelling. Wij geloven in de kracht van verbeelding en omarmen het vakmanschap van toonaangevende of veelbelovende kunstenaars, artiesten en wetenschappers. Dit doen we door hen de vrijheid te geven nieuw werk te ontwikkelen, tentoon te stellen en exposities te cureren.

De Kunstkerk biedt haar publiek en omgeving een culturele ontmoetingsplaats die vrij toegankelijk is. We zoeken naar nieuwe vormen om cultuur te stimuleren en streven naar een eigen gezicht binnen de kunstwereld.

De Kunstkerk werft inkomsten uit verhuur van de ruimte, alsmede uit bijdragen van particulieren, fondsen en de overheid. Deze inkomsten worden volledig besteed aan deculturele invulling in de Kunstkerk.

Vrienden van de Kunstkerk helpen Stichting Kunstkerk haar doelstellingen te realiseren en projecten mogelijk te maken. Als vriend levert u een waardevolle bijdrage aan kunst en cultuur.

"De Kunstkerk geeft een impuls aan de kunst- en cultuursector van Dordrecht door haar verbindende functie tussen verschillende culturele instellingen."

De centrale ligging tussen verschillende culturele instellingen zoals het Dordrechts museum en bioscoop The Movies zorgt er voor dat het gebied omgevormd wordt tot het cultureel kloppend hart van Dordrecht.

vrienden

Vrienden zijn er in vele soorten en maten. Juist bedoeld om iedereen de kans te geven zijn of haar horizon te verbreden en zich te laten inspireren door kunst en cultuur.

Heeft u bijvoorbeeld behoefte aan een inspirerende lezing, kunst in uw kantoorruimte, ondersteuning bij het opbouwen of beheren van uw kunstcollectie of de ontwikkeling van uw bedrijfsidentiteit?

Het verstrekken van kunstopdrachten zijn onderdeel van het beleidsplan van Stichting Kunstkerk. Met een breed netwerk aan kunstenaars, artiesten, creatieve organisaties en academische instellingen werken we graag met u samen.

pakketten

word vriend van de Kunstkerk
bedankt
je ontvangt spoedig een reactie
Oeps! Er ging iets mis, probeer het later opnieuw.
vrienden van de Kunstkerk

Rabo Coöperatiefonds