INCUBATOR

–

INCUBATOR

Met INCUBATOR presenteert de Kunstkerk, the future arriving, met de kunstenaars van de toekomst. De werken van net afgestudeerde kunstenaars van de WIllem de Koning Academie in Rotterdam weerspiegelen de tendens van de toekomst. Gedreven door een diepgeworteld verzet tegen huidige conventies, onderzoeken en bevragen deze opkomende kunstenaars hun kunstenaarschap in relatie tot de samenleving met behulp van nieuwe technieken en materialen. Met hun werk, vaak een persoonlijke zoektocht, verkennen ze thema’s als intergenerationeel behoud van herinneringen, moderne anarchie, identiteit en menselijkheid.

INCUBATOR nodigt u uit om de artistieke beweging van morgen te verkennen, vanuit een vernieuwende geest met een rebels randje.

deelnemende kunstenaars

KASPER BOELENS

ROSA FLORIS

SADIE GIRIGORIE

ROBIN

NAOMI KORTLEVEN

LOTTE VAN MERRIENBOER

MIKOLAJ STOJANOWICZ

GUUSJE VERBAARSCHOT

VINCENT ZANNI

Deze expositie is mede mogelijk gemaakt door Willem de Kooning academie te Rotterdam

Tickets

Alle expositie van de Kunstkerk zijn volledig gratis te bezoeken. Als je Stichting Kunstkerk wilt steunen kan je door middel van het kopen van een ticket een eenmalige donatie doen. Je kan zelf het bedrag bepalen. Tickets zijn niet nodig om uit te printen of mee te nemen naar bezoek.

No items found.