Gluren bij de buren

Gluren bij de buren

De Kunstkerk presenteert samen met de Popcentrale de HipHop stage van Gluren bij de Buren, met 3 opkomende rappers uit de regio.

Gluren bij de Buren is het leukste huiskamerfestival van Nederland. Op zondag 30 juni wordt een veelkleurig programma gepresenteerd, met optredens in tuinen en bijzondere locaties verspreid over 29 gemeenten. Alle optredens duren 30 minuten en vinden plaats tussen 13 en 18 uur. Je woont de optredens bij zonder reservering en op basis van een vrijwillige bijdrage.

TRAZERwrlds life story | 13:45

Seventeen year old TRAZERwrld is on a mission to conquer the world. Not just for himself, but to make it a better place. He wants to tell his story so people can identify with it and he wants to let them know they are not alone. Hiphop on crazy beats that go hard with lyrics that touch the soul.

Spotify: TRAZERwrld

ISH | 15:15

Omschrijving van de act: Deze 24-jarige hiphopartiest uit Dordrecht uit al sinds haar 16e haar gevoelens in muziek en staat sinds 2020 serieus op het podium. Eerder dit jaar zette ze de kelder van de Popcentrale op stelten tijdens Popcentrale Festival. Houd haar in de gaten, want ISH is klaar om de wereld te veroveren met haar hiphop beats.

Spotify: ISH

LUUX | 16:00

LUUX is hard en z’n bars zijn VUUR. Wat is dat wat LUUX zo goed maakt? Zeggen waar het op staat. Niet met woorden. Maar met daden. Nieuwsgierig geworden? Kom LUUX checken bij het hiphop-stage in de Kunstkerk!

Spotify: LUUX

OVERIG PROGRAMMA

Kijk voor het overige programma en andere deelnemende locaties op www.glurenbijdeburen.nl

TICKETS

Gluren bij de buren is een volledig gratis event. Mocht je Stichting Kunstkerk willen steunen dan kan dat door hieronder een ticket te reseveren, je mag zelf het bedrag bepalen. Tickets uitprinten of meenemen is niet nodig.