Cultuur op de hoek

Cultuur op de hoek

Tijdens het gratis festival Cultuur op de Hoek krijgen Dordtse amateur kunstverenigingen een podium in de (binnen)stad. Bij de Kunstkerk zijn tussen 11:00 en 17:00 te zien: Theater Inter Amicos, Soulshine, VHA Mass Choir, Gemengdkoor Orpheus Ensemble en Merwe’s Oratorium Vereniging.

Ook op andere locaties in de binnenstad zoals Scheffersplein, Visbrug, Vrieseplein en de Trinitaskapel, zijn optredens, workshop en open huizen. Een mooie manier om kennis te maken met de vele verenigingen die Dordrecht rijk is.

OPTREDENS KUNSTKERK

11:00 - 11:45 | Inter Amicos

12:15 - 13:15 | Soulshine & VHA mass choir

13:45 - 14:15 | Gemengd koor Orpheus Ensemble

14:45 - 15:45 | Merwe’s Oratorium Vereniging

16:15 - 17:00 | Vocal Group Route Sixteen

OVERIGE PROGRAMMERING

Kijk voor meer informatie & de volledige programmering op www.cultuuropdehoek.nl

De toegang tot alle activiteiten van Cultuur Op de Hoek zijn gratis. Als je Stichting Kunstkerk wilt steunen kan je door middel van het kopen van een ticket een eenmalige donatie doen. Je kan zelf het bedrag bepalen. Tickets zijn niet nodig om uit te printen of mee te nemen naar bezoek.