ART OF LIVING

ART OF LIVING

Kunstenaars komen samen op voor één belang; dat van toepasbaarheid van de kunst op sociale kwesties. Hierbij is duurzaamheid en langdurigheid centraal en is gerecycled materiaal als leidraad voor de opbouw van alle kunstwerken. Op deze manier wordt iets negatiefs, afval, omgezet naar iets wonderbaars. De kunst van het leven zou je kunnen zeggen. De omstandigheden waarin we leven, vormen de basis voor onze ontwikkeling en identiteit.

met:

Ocean Sole

Claudy Jongstra

Adrián Castañeda

Gemma Frowijn

Jikke de Winter

Dewi Vingerling

Lotte Koppens

Petra Roelofs

Boy Bastiaans

WINKE

Alle expositie van de Kunstkerk zijn volledig gratis te bezoeken. Als je Stichting Kunstkerk wilt steunen kan je door middel van het kopen van een ticket een eenmalige donatie doen. Je kan zelf het bedrag bepalen. Tickets zijn niet nodig om uit te printen of mee te nemen naar bezoek.