LUCID

LUCID

We krijgen iedere dag een stortvloed aan informatie en in onze zoektocht naar een visie tasten we vaak in het duister. Want wat is waar? En wat nemen wij waar? De realiteit zien wij alleen door het licht dat onze ogen bereikt.

Tijdens LUCID presenteren verschillende artiesten en kunstenaars werk rondom deze vragen en thematiek. Zonder licht kunnen wij de wereld niet waarnemen. Maar door welk licht kijken we naar de realiteit?

LUCID presenteert werk van:

Heleen Blanken

Titia Ex

Front404

Herman Lamers

Gerhard Lentink

Eva van der Moer

Vermeulen & Dubbeldam

Jop Vissers Vorstenbosch

De Kunstkerk werkt voor LUCID samen met de Dordtse Decemberdagen en het Dordrechts Museum. Dagelijks tussen 17:00 en 22:00 zijn er in de hele binnenstad diverse lichtprojecties te aanschouwen tijdens het Dwaalspoor. De Kunstkerk heeft speciaal voor als onderdeel van het Dwaalspoor diverse werken in de tuin van het Dordrechts Museum geplaatst.