Gerhard Lentink

Gerhard Lentink

Ontdek op vrijdag 24 november de beelden van Gerhard Lentink tijdens een unieke rondleiding in Dordrecht! Zie, hoor en ervaar de verhalen achter vijftien werken, rechtstreeks van de beeldhouwer zelf. De route strekt zich uit over zes locaties in de Dordtse binnenstad, een tocht van tweeëneenhalf uur. Halverwege de rondleiding wordt er pauze gehouden in de Kunstkerk met een welverdiend (warm) drankje.

Loop jij ook mee? Dat kan om 10:00! De groep van 13:30 is vol. Meld je aan via dit formulier!
De prijs van de wandeling, inclusief drankje, bedraagt €12. Dit bedrag kan halverwege de route zowel met de PIN als contant betaald worden in de Kunstkerk.

De rondleiding start in de tropische binnentuin van het appartementengebouw 'De Schouwstock': in de Hoefijzerstraat, het straatje tussen de Merwekade en de Riedijk. Download de routekaart hier.

Graag tot dan!