Pieter Wispelwey

Pieter Wispelwey

Nieuwe connecties, nieuwe verbindingen: de drie bekende Nederlandse cellofestivals  – Zutphen, Amsterdam en Dordrecht – gaan de samenwerking aan. Natuurlijk ook op het muzikale vlak, om te beginnen met een uitwisseling van de cellisten van wereldfaam die ieder op hun eigen manier de drijvende kracht achter deze festivals zijn. Deze drie meestercellisten – Pieter Wispelwey, Jeroen den Herder en Jan Willem Troost – nemen tijdens DORDT IN CELLO ieder een ontbijtconcert voor hun rekening. Vandaag bijt Pieter het spits af. En wat gaat hij spelen? Pieter speelt het liefst Bach – en dus wordt het Bach! Kom kijken en luisteren in de passende ambiance van de vernieuwde Kunstkerk, waar alles nu nóg mooier klinkt. En geniet onderwijl (maar wel graag héél zachtjes) van het heerlijke ontbijt dat je vooraf geserveerd wordt.

Deur open 8:00 | aanvang concert 8:30

Voor dit concert zijn twee tickets beschikbaar. Wilt u naar het concert, koop dan een concertticket, wilt u daarbij ontbijten, dan heeft u ook een ontbijtticket nodig.

Tickets zijn hier te koop

Andere optredens van Dordt in Cello in de Kunstkerk

- Donderdag 18 mei | 8:00 | Pieter Wispelwey

- Donderdag 18 mei | 15:45 | Caffé Sospeso: Doris Hochscheid en Harald Austbø