cultuurnacht

cultuurnacht

Tijdens de Dordtse Cultuurnacht is de Kunstkerk het centrale informatiepunt waar je het programma en de plattegronden kunt ophalen. Ook de gratis te bestellen tickets voor het Monument Festival in Bibelot kun je tijdens de Cultuurnacht afhalen te worden bij De Kunstkerk. Daarnaast sta je hier bij een halte van het cultuurnachttreintje en vinden twee optredens plaats van Alkaloid plaats.

20:30 UUR & 21:30 UUR
Morean is een klassiek componist en heavy metal artiest in de band Alkaloid. Hij won de Paul Javobs Award, was genomineerd voor de UNESCO International Rostrum of Composers en componeerde voor het Doelenensemble en de NPO. Nu strijkt hij met zijn heavy metal kwartet neer in de Kunstkerk waar zij d.m.v. twee optredens om 21:00 en 22:00 uur een voorproefje geven van wat tijdens het Bachfestival in 2024 wordt vertoond. Alkaloid viert het werk van Bach: maar dan in heavy metal.

19:00 - 00:00 UUR
Tijdens de Cultuurnacht is ook de expositie GERHARD LENTINK | DWARSDOORSNEDE VAN EEN OEUVRE te bezoeken. Bovendien zal de kunstenaar zelf van 19:00 - 00:00 aanwezig zijn om je, hoogstpersoonlijk, langs zijn werken rond te leiden.

Klik hier om je aan te melden!

Zaterdag 14 OKTOBER | 18:00 - 00:00 UUR

vrij toegankelijk